Nöralterapi Nasıl Uygulanır

Nöralterapi
– lokal / yüzeysel   injeksiyon ,
– segmental/ derin injeksiyon
– bozucu alan tedavisi olarak uygulanabilmektedir.

İnjeksiyon için lokal anestezikler kullanılır. Lokal anesteziklerin problem olan alanda  düzenleme  ve zararlı maddeleri uzaklaştırma özelliği vardır. Bunu hücre  düzeyinde gerçekleştirir. Uygulandığı  bölgede kan  akımını arttırır, oksijen geçişini arttırır, hücre zarının  elektriksel potansiyelini düzeltir. Antibakteriyel, antiviral, antiinflamatuar  özellikleri bulunan lokal anestezik ilaçların; hücre düzeyinden başlayıp, organ sistemleri ve tüm bedene yönelik iyileştirici olumlu etkileri vardır.

Uygulandığı  bölgeden  başlayan  bu  uyarı vücudu ağ gibi saran otonom  sinir sistemi aracılığıyla saniyeler içinde çok uzaktaki bir refleks  alanda da aynı iyileşmeyi başlatır. Uyguladığımız lokal anestezik maddenin etki süresi 20 dakika, olmasına rağmen  otonom  sinir sisteminin  regüle olması ile; organ ve sistemlerin sağlıklı bir  şekilde   çalışmaya  başlaması kalıcı bir iyileşmenin ilk adımlarını oluşturur.